Każdy produkt Panakota jest objęty 24-miesięczną gwarancją
Staramy się aby nasze produkty były jak najwyższej jakości, dlatego są one objęte 24 miesięczną gwarancją. Pokrywa ona defekty produkcyjne. Panakota akceptuje roszczenia gwarancyjne bezpośrednio od klienta końcowego jedynie w przypadku, gdy produkt został zakupiony bezpośrednio od Panakota. Jeżeli zakupiłeś/aś produkt Panakota od innego sprzedawcy, należy zwrócić się do niego z roszczeniem (jeżeli z jakiegokolwiek powodu sprzedawca nie chcę przyjąć roszczenia – poinformuj nas).
Do produkcji naszych mat używamy sizalu najwyżej klasy o bardzo gęstym i mocnym splocie, który posłuży wam długo, jednak nadal jest to naturalny materiał, który ulega zużyciu pod wpływem drapiącej siły kocich pazurów. Naturalne zużycie materiału nie podlega gwarancji.
Panakota nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenia mechaniczne wynikłe jako efekt niewłaściwego użycia produktów.
Jak złożyć roszczenie gwarancyjne?
- Wypełnij formularz gwarancyjny, możesz pobrać go tutaj <pobierz>
- Zapakuj i wyślij do nas produkt wraz z formularzem gwarancyjnym na adres:
Panakota
ul. Kulki 18
32-080 Brzezie - Jeśli masz jakieś pytania albo wątpliwości śmiało skontaktuj się z nami:
+48 737 988 933
kontakt@panakota.pl