Staramy się aby nasze produkty były jak najwyższej jakości, dlatego są one objęte 24 miesięczną gwarancją. Pokrywa ona defekty produkcyjne. Panakota akceptuje roszczenia gwarancyjne bezpośrednio od klienta końcowego jedynie w przypadku, gdy produkt został zakupiony bezpośrednio od Panakota. Jeżeli zakupiłeś/aś produkt Panakota od innego sprzedawcy, należy zwrócić się do niego z roszczeniem (jeżeli z jakiegokolwiek powodu sprzedawca nie chcę przyjąć roszczenia – poinformuj nas).
Do produkcji naszych mat używamy sizalu najwyżej klasy o bardzo gęstym i mocnym splocie, który posłuży wam długo, jednak nadal jest to naturalny materiał, który ulega zużyciu pod wpływem drapiącej siły kocich pazurów. Naturalne zużycie materiału nie podlega gwarancji.
Panakota nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenia mechaniczne wynikłe jako efekt niewłaściwego użycia produktów.